Субота, 24.10.2020, 13:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Херсонський професійний ліцей харчової промисловості

Меню сайту
Сайт живе
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Психологічна служба

 

Консультації

Інформація для учнів

Інформація для батьків

Інформація для педагогів

Інклюзивна освіта

Цікаво знати

 

Головна мета роботи психологічної служби: сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на даному віковому етапі. Створення умов для формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку. Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його індивідуальних психологічних особливостей. Психологічна підтримка здібної та обдарованої молоді, учнів з особливими освітніми потребами.

Психологічна служба ХПЛХП діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №27 від 03 травня 1999 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу.

Однією з головних цілей освіти є створення та підтримання психологічних умов, що забезпечують повноцінний психічний та особистісний розвиток кожного учня. Як наслідок, навчально-виховний процес стає більш орієнтованим на особистість учня, його індивідуальні можливості, здібності, інтереси.

Велике значення для розвитку особистості має психічне здоров'я, тобто стан повного душевного, фізичного і соціального благополуччя.

Психолог навчального закладу, в ході своєї діяльності, має створити атмосферу довіри між учнями, між педпрацівниками і учнями, сприяти саморозвитку учнівської молоді.

Моє завдання, як практичного психолога – допомогти Вам розібратися в ситуації, що склалася і сприяти знаходженню Вами оптимального рішення.

Основні завдання психологічної служби:

  • соціально-психологічне проектування, моніторинг та експертиза умов та результатів навчальної діяльності учнів;
  • психологічне забезпечення превентивних заходів різних форм узалежнень, соціально небезпечних ігор, фізичного насилля, суїцидальної та агресивної поведінки;
  • допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до навчального закладу та запобігання конфліктів в учнівських колективах, у тому числі і засобами медіації;
  • забезпечення індивідуального супроводу учнів, які опинились в складних життєвих обставинах, надання їм необхідної корекційної, реабілітаційної допомоги;
  • забезпечення прав і свобод дітей, створення належних соціально-психологічних умов для комфортного освітнього середовища та захисту честі і гідності учнів;
  • розробка і запровадження психологічних програм і проектів, спрямованих на профілактику асоціальних явищ (алкоголізму, наркоманії, соціального сирітства, насилля, суїцидальної поведінки тощо), труднощів у адаптації, навчання, виховання, порушень в поведінці;
  • посилення профілактичної роботи щодо профілактики торгівлі людьми;
  • формування здорового способу життя, відповідального ставлення за власний вибір;
  • допомога у просуванні до вершин професіоналізму в межах обраної професії;
  • психологічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками таких учнів;
  • налагодження ефективної між секторальної та міжвідомчої взаємодії із спеціалістами відповідних служб у забезпеченні повноцінного психологічного і соціального розвитку учнівської молоді.

Основні сфери роботи практичного психолога:

  • ток позитивного мислення: збереження психічного здоров’я учнів, розв’язання специфічних вікових проблем юнаків та дівчат, запобігання суїцидальним тенденціям учнів, розвиток комунікативних навичок, навичок саморегуляції у стресовому стані, навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження.розви
  • формування толерантного ставлення до дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
  • розвиток навичок здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок. Корекція залежностей.
  • превентивна робота щодо попередження жорстокості та агресивної поведінки серед учнівської молоді, профілактика правопорушень. Психологічна допомога у вирішенні конфліктів, девіантної поведінки учнів. Сприяння згуртованості учнів, навчання конструктивним формам розв’язання конфліктів. Формування в учнів поняття гендерної рівності як основи міжособистісної взаємодії. Психологічний супровід учнів, що опинилися в складних життєвих ситуаціях.
  • Гуманізація професійної підготовки учнів ліцею.
  • Підвищення мотивації до навчання. Сприяння професійному становленню та адаптації учнівської молоді до майбутньої професії.

Отже:

  • Якщо Ви хочете розібратися в своїх психологічних проблемах.
  • Не можете адаптуватися в навчальному колективі.
  • Не можете порозумітися з викладачами та майстрами в\н.
  • Якщо у Вас назріває конфліктна ситуація з батьками, важко знайти спільну мову з друзями, чи просто необхідно виговоритися — усі ці питання можуть стати як предметом індивідуальної бесіди з психологом, так і однією з тем тренінгового курсу.

Мрію можна здійснити будь-коли.
П. Коельо

Вхід на сайт
Ми в мережі
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисна інформація
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
uCoz